piątek, 8 sierpnia 2014

10 sierpnia - wycieczka rowerowa szlakiem kultury i historii żydowskiej - Piaseczno i okolice

Moi Drodzy, 
powoli przygotowuję się do wyjazdu urlopowego i w związku z tym, mam małe opóźnienie w zrobieniu fotorelacji z ostatniej wycieczki. 
Ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)
Obiecuję, że fotorelacja z wycieczki do Kawęczyna powstanie w ten weekend. 

Tymczasem, dostałam informację od sympatycznej Pani na temat wycieczki rowerowej organizowanej w najbliższą niedzielę na naszym terenie - 

Wycieczka rowerowa szlakiem kultury i historii żydowskiej: Piaseczno i okolice


Uwaga: tam jest wymagana wcześniejsza rezerwacja miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Kontakt: (+48) 22 471 03 01; 604 452 946; rezerwacje@jewishmuseum.org.pl.
  • Koszt biletu kolejowego (Koleje Mazowieckie), bilety wstępu do muzeów oraz posiłek po stronie uczestników.
  • Prosimy o zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa w wycieczce – do pobrania tutaj.
  • Szczegółowy program zostanie wysłany do osób, które dokonają rezerwacji.
Więcej informacji przeczytać możecie również na ich FB 

Zapraszamy Was serdecznie :)








1 komentarz:

  1. Chciałem wziąć udział w tej wycieczce. Wysłałem nawet zgłoszenie na podany adres mailowy. Nie otrzymałem jednak żadnej odpowiedzi, gdzie i kiedy zbiórka i nie pojechałem :/

    OdpowiedzUsuń